środa, 12 września 2012

Hello Autumn, be good for me.


Czy Wy też już czujecie jesień w powietrzu? Bo ja stanowczo tak. Zbliża się moja ulubiona pora roku. Oto kilka powodów, dlaczego kocham właśnie ją:


1) Spalone słońcem liście i to, jak pięknie pachnie nimi powietrze.

2) Można pić naprawdę dużo kawy. Hm... W sumie ja zawsze piję naprawdę dużo kawy, ale mam wrażenie, że jesienią trochę lepiej ona smakuje. ;)

3) Przez jakiś czas wszystko jest pełne kolorów.

4) A nawet gdy nie jest, to również ma to dla mnie swój urok.


5) Znowu mogę oglądać moje ulubione seriale.

6) Zaczytywać się w książkach.

7) I skakać po kałużach. :)

8) To idealna pora, żeby jeździć wszędzie rowerem.

9) I rozwijać pasje.

10) W końcu mogę też wyciągnąć z szafy dziesiątki ciepłych swetrów, rajstop, czapek i szalików...

"Niektórzy ludzie czują deszcz, inni po prostu mokną."





  
  
 
Wszystkie zdjęcia pochodzą z weheartit.com

Myślę, że jesień to też świetny czas na pisanie bloga. ;) A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

4 komentarze:

  1. swietne inspiracje! :D
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że chociaż chociaż odrobinę mogłam Cię przekonać. ;D
    I dziękuję za odpowiedź odnośnie kontaktów. Naprawdę doceniam, i z pewnością wypróbuję, te o których mówisz.

    OdpowiedzUsuń

:3